du har alltid varit den bästa,men är den så lätt?

hejhej. hade klassfoto i dag i skolan, såklart kommer rorri med mjukis dress osminkad och uppsatt hår och
skriker: HAR VI KLASS FOTO I DAG!!!? haha sådär är det varenda år med den tjejen. men för min del så 
var ja nog sjukt onöjd över allt som innehöll klassfotot, ja fick sitta längst ner i hörnet på kortet och ja ser ut som
en uppsvälld ballong eller något liknande jätte onöjd blev ja iaf.efter skolan va ja med clara ankii frida och rorri
vi åt kladkaka med glass och satt och pratade sen åkte clara och tränade och frida åkte hem. så rorri ja och 
ankii åkte till skogen och åt blåbär, fråga mig inte varför men det gjorde vi. sen åkte vi till b-bryggorna och där
badade dom 2 medans frida och ja satt och kollade på. sen åkte vi hem. nu ska ja stätta av mig det här äckliga
sminket ja har på mig för ja hatar att ha smink sen ska ja hoppa ner under täket och läsa ''den andra syster bolyn''.har ni läst den? den är hur bra som hälst ni borde läsa den. godnatt.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0