stan.

drog mig in mot standen till mellandagsrean med elino&sannis.hatar när det är så mkt folk men lite fynd gjorde 
jag allt.3 bhar 2 trosor och 1 kjorta som ni ser här nedan. tog även 2 hål till i öronen. & ett pris till mig som gick 
hela dagen med mitt onda öga, fått ngn infektion i ögat så det är typ svullet och ja kan knappt se.men det är på 
bättringsvägen. 

efter staden blev det lite gurka och dipp myss framför film med e&s,sedan hade vi så tråkigt så vi ville hitta på
ngt 5 min senare satt vi på bussen in till stan för vi hade fått för oss att käka på donken.men sedan klev robin 
på och sa att sista bussen gick 5 över halv 12 så vi fick åka till stan va där i 20 min sedan åka hem igen. 
så ja vad kan man säga vi satt på bussen hela kvällen ist. och bomberna som vi var med om igår. först när vi 
gick på staden så var det ngn som small en raket mitt på stan så typ alla folk la sig er på marken och skrek och
vi blev livrädda.sedan när vi hade åkt in till stan och var där i 20 min så stod vi vid atomaten då smällde ngt 
2 gånger i tunlarna vid rece tror nog aldrig ja har varit så rädd som då haha. men nu ska ja inte prata mer
ni har säkert slutat läsa vid det här laget hah.senare drar ja på träning sen till stan med 3 tjejer.  take care♥  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0