BIREZY!

okej innan ja går och läger mig måste ja bara säga en sak som angår mitt namn. BIREZY.
det är massor som undrar ''varför heter du det ? hur kom du på det ?'' jo det är så här min förra blogg.
izabellajannice kände ja mig inte alls bekväm i , hur töntigt det än låter. ja ville liksom heta någonting fränare.
eller ah vad man säger ni fattar. så då kom ja på BIREZY nu ska ni få se hur ja tänkte här:

B=Bella I=Izabella R=Rydin. sen tar ni andra bokstaven i dem 3 namnen så blir det BIREZY.

för ja kallas bella,heter izabella & rydin i efternamn. rätt lagom långt och ja gillar det. så ja där har ni det alltså.
hoppas ni förstår nu haha. gonatt.

Kommentarer
Postat av: JENNYHAMMARSTRÖM- MITT LIV SOM MAMMA

GODMORGON!

Hoppas du har sovit gott & att du får en fin dag :)

2010-11-06 @ 10:27:02
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0