GAH

gah.går ihjäl snart aså.mår inge vidare. home all day long for me.min snälla dadi kom hem med donken förut.
efter det lite gogis. några kilo störe men wtf. ingen match för mig idag inte.hoppas laget spelade bra.tror ja nog allt.
iaf sitter här ensam i natten som alltid.i min äckliga säng, & mitt rum hela mig faktist. känner mig så ofräsh
och mitt rum får ja äckel känsla i..hm inte bra.men ja har liksom inte orken till att göra ngt åt det. händer liksom
ingenting nu för tiden längre. kan lika gärna gå i ide. behöver solljus,semester, vänner & en massa kärlek tror ja.
det skulle få mig skina upp igen men we.blää godnatt, nu ska ja ta mig ett glas mjölk eller vatten och susssa i min
äckliga säng. jo lite av ett totalt värdelöst inlägg menmen. natti.
blä på en finig mig hel totalt ofräsh,utsliten och helt värdelössst trött på allt just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0