men i mina tankar befinner jag mig långt borta

inte bloggat så mkt den senaste tiden & jag vet inte vart all tid tar vägen.vist ja har rätt fullt upp nu med skola,
träning,lucia träningar,gymnasieval,konfan&bandet. men ja gör så att ja hinner med allt & då kanske bloggen
kommer lite åt sidan. men nu iaf så har ja precis varit på utvecklingsamtal det gick bra bara det gamla vanliga 
med att man pratar för mycket. nu måste ja så ner & ta fram so bökerna & tvinga hjärnan att plugga resten av
kvällen.

 i morgon hinner ja nog inte blogga helgen full uppbokad  i morgon drar ja direkt efter skolan till skylten
där spelar ja & bandet i morgon så är väl där till 12 tror ja. lördag morgon drar ja till norrköping shoppar lite
klappar.söndag träning med bandet. yes det är min helg nu vet ni att ja lever ha, hedåå. 

old picture

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0