orkar inte känslan.

just nu vill ja bara gå och lägga mig i min varma sköna säng.men ja tänker skriva lite fort för er. första skoldagen
var rätt skön ändå. jag tycker faktist det är rätt kul att gå till skolan och träffa alla vänner igen fast själva skol
grejen är hemsk hatar att plugga. det märks att kylan tar på krafterna orkar ingenting längre,fryser bara.

sannis & ja åkte till staden efter skolan, fikade och gick på staden riktigt mysigt & ta igen lite prat från de 2 
veckorna hon varit borta behövdes. fick med mig en riktigt snygg tröja hem visar den senare. efter stan åkte
c och ja & tränade så nu är ja slut och behöver sova. så godnatt på er.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0