save my heart ♥

hej på er.nu är ja hemma & har lite ork åt att skriva lite.i går drog ja & konfa gänget till västra harg. myste &
lekte.mycket prat & mycket övertrötthet.haha. men vi hade det faktist riktigt kul.grilla hamburgare i 1 timme
på en bilväg mitt i vintern vid en kyrkogård jo det är inte alls konstigt.vi satt väll uppe till 3 och blev väkta vid 8
av niklas står och klappar med 2 kastrull lock & skricker att vi ska vakna.den killen är bara för mkt!haha.

när vi kom hem drog ja och sannis driekt till gymnasie mässan. lite bortkomen&förvirradande var det. jag vill gå
en teater linje men ja hittar liksom inte någon som verkar bra.så jo ja börjar få lite panik nu.när ja kom hem 
somnade ja i någon timma.nu ska ja börja fixa mig för ikväll ska tjejerna och ja ut & fira sannis äta på 
ming palace sedan drar vi till clara. jo nu kör vi på en super rolig kväll länge sen vi gjorde något alla vi så det 
ska bli extra skoj + att lilla fröken elino är hemma nu så får man träffa henne hon som åkte till thailand när det 
var regn period haha. ha en bra lördag nu för det ska ja! bye.
3 snygga bilder på mina galna konfa ledare♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0