vilsen i sig själv.


idag har min dag varit full späckad. men ja gillar när dem är det. först skola,sedan sjukgymnasten vid 1.
efter det cyklade ja hem och somnade i soffan 1 timma, sedan drog ja iväg på lucia övning. ja älskar verkligen
när det är lucia, tycker det är det mysigaste på hela året,älskar sångerna,glittret & känslan det har ja alltid gjort.

efter det hämtade pappa mig & vi drog in till ljunkan på öppet hus. jar har lite ångest, för ja vill gå estetisk teater
linje & det finns på ljunkan men ja vill liksom inte gå på själva skolan, jag vet inte varför men ja gillar den inte
tycker den är så stor och läskig. ja vill hälre gå i en liten skola.haha. men linjen verkar bra så vi får se hur det 
blir, ska kolla lite på björkö fria gymnasium också för den verkar bra. aja det där löser sig hoppas ja. 
efter det drog ja & tränade styrka 45 min det var jobbigt för armar,ben & mage måste ja säga undra vem som 
kommer ha träningsverk i morgon..ne nu ska ja faktist lägga mig i sängen & läsa lite gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0