boy i want you so bad.

torsdag.är det bara jag eller är det nästan helt omöjligt att gå upp på mornarna numera?haha.får verkligen tvinga
mig upp hur den varma sköna sängen.skola idag frida fick va min privat lärare på profilen och hon fick mig
faktist att förstå engelskan, det har faktist ingen gjort att ja har förstått tidigare måste bara säga det att frida
är grym på att undervissa haha. så nu får alla se upp i morgon på engelska provet nu kanske det blir ja som får
högsta poäng, nerrå där tog ja i men man kan ju ellerfall hoppas på ett vg.

 efter skolan h-träning och innan träningen gissa vad ja fick då..massage. och fy vad skönt det var, det behövdes
verkligen måste ja säga.nu hade ja tänkt mig att hoppa i säng och glo på lite Kenza & Tyra show. i morgon
fredag åååå så skönt då bär det av till norrköping.puss godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0