DO IT ALL WAY BABY

tråkiga,tråkiga & änu tråkigare söndag.den här dagen har bara varit bortslösad tid.det har inte alls gått bra för
mig idag. det började med att ja hade ställt klockan på 10 men när ja kommer upp säger ju så klart pappa att
klockan är 9 då kunde ja ju liksom sovit en timma till..inte bättre gick det ju sen skulle in träna lite med bandet.
men så klart kommer inte buss jävlarna så snacka om en riktigt arg bella gick hem.sedan satte jag mig och
gjorde en liten film på mina vänner & mig som vart rätt så lyckad faktist fast det tog längre tid att göra den än
vad ja trodde satt i hela 2 timmar med en 50 sek film om det inte var med än 2 timmar.aja nu ska ja hoppa i
mjukisbyxorna & knalla ner till kyrkan. puss.
( en gammal bild från luciainnebandyn förra året, vi var powerpuff pinglorna haha )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0