för få ord men ändå för många.

i'm home now. kom precis hem från norrköping,och ni ska bara veta hur mkt som har hänt på bara 1 och halv dag
igår på rece är kan ja bara berätta att det var nog rekord mkt folk där sammtidigt! vi stog och vänta på tåget.
först kom det ett som åkte till mjölby sedan kom ett tåg där det stod att det gick till norrköping både utanför & på
tåget. så vi gick in tog första bästa plats och ni ska bara veta hur mkt folk det var som skulle på tåget det gick
inte att komma fram i tåget!så vi betalade och satte oss ner då ropar dom i högtalarna att det här tåget inte går
till norrköping det ska till mjölby igen.sen får vi veta av den som jobbar där att det inte kommer gå några tåg alls
till norrköping så vi måste åka buss.då går vi till det gula huset där dem sa att vi skulle gå.men när vi vänder oss
om ser vi över 100 pers som kommer rusande och ska på samma buss.då sa vi att det var ingen idee så vi
gick och åt ist. och det kom bara mer och mer folk till slut stog det väl 200 pers som skulle med bussen till
norrköping men de stog där och väntade i över 1 timma men det kom ju inga bussar.tur är så fick vi skjuts av
min morbror.

annars har ja haft en skit trevlig fredag och lördag i norrköping. nu ska jag städa i mitt rum fastän ja inte har
någon som hälst ork till det men ja får min säng i morgon så ja måste tyvärr. sedan blire sannas place.
¨love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0