people's thoughts

förlåt att ja inte har skrivit men när ja kom hem igår var ja verkligen döds trött och sjuk.eftersom ja låg på 1cm
tjock luftmaddras hela natten. lördags matchen gick väl inte så jätte bra precis, jag tror det var för att vi var trötta
söndags matcherna gick bra. matchen mot kiruna vann vi & matchen mot örebro kämpade vi skit bra 2 sek från 
att vinna men vi kom lika och kom till steg 2 för målskilnaden tyvärr. men ja hadde en jätte rolig helg med 
tjejorna.

 det som inte var lika roligt är att nu ligger ja hemma sjuk med halsont. jag lyckas alltid bli sjuk efter
att ja har varit iväg på sm eller cup. hoppas det går över snart för ja orkar inte vara sjuk. så min dag har 
spenderats med b&j's och beverly nu måste ja damma av svenska bökerna och sätta huvudet i det en stund.
men var är orken? mitt huvud dunkar som att det var klockor inuti och min halv värker som ett element. 
men ändå så måste man plugga..vad är det här egentligen? ...
glömde kameran hemma, men kanske kommer bilder senare från sm. 
här är iaf 1 bild av min fina vän annika & mig.
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0