in these days i just want you back

tisdag idag då. känns som att den här veckan kommer bli riktigt seg och tröttsam.orkar inte med någonting längre
det känns att kylan börjar ta på ens krafter. skolan var långsam och seg idag. sen när ja kom hem var ja helt
slut och orkade inte plugga så nej inget pluggande blev det för mig inte. nu ska ja ta mig ngt att äta sen ska ja
snöra på mig mina skor och cykla ner till handbollsplan för lite h-träning. äntligen så får ja spela lite handboll igen
som ja inte gjort på 3 veckor. sen får vi se om det blir något pluggande men ja kommer nog sova rätt tidigt idag.
för ja dör av trötthet snart..
här får ni en bild på 4 av mina snygga brudar förra året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0