JA HAR INSETT.




vet ni.ja är bättre nu.ja tror ja faktist är glad.handbollsplan fick mig att tänka till lite.
om personer runt om kring mig.hur mycker man egentligen måste offra.
och ja tror att ja offrar en person ist för att offra alla.det finns så mycket mer i livet.
och jag är en glad person.ja tänker inte låta det här förstöra enu en vinter.
ja ska se det här som en möjlighet.ja ska inte se det här som att ja slutade kämpa.
ja gav inte upp.ja bara insåg att kanske det vi hade var länge sen.det här är en annan tid nu.
vi är historia.vi kan se det här som något bra.vi hjälpte varandra,att bli som vi är.

och även fastän du är ett steg före mig så betyder inte det att det var ja som förlorade.
förr eller senare kommer ja ikapp.ja vet att i början kommer det göra ont.riktigt ont.
men vet du den smällen får man ta.ja är beredd på det.men tack för den här tiden ja fick.
tack för att du hjälpte mig att bli den ja är,och att ja alltid vet att vad ja än gör
så kommer du alltid finnas för mig och ja alltid för dig.vi för varandra.

ja behövde skriva av mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0