klippa mig eller inte? snälla hjälp!

det är lite roligt för ja har gått och tjatat några veckor nu på om ja ska klippa mig kort hårig eller spara långt.
och så fick ja se att miley hade klippt sig precis så ja ville ha. lite ruffsigt ja bryr mig inte om mitt hår still.
och dom som känner mig vet ju att ja är helt miley besatt så det va ju lite kul. men nu fick ja lite mer ångest
över om ja ska klippa mig eller inte, isf klipper ja mig typ likadant som miley..men tror ni inte att många kommer
tro att ja är lite för besatt då ? ..haha ne det får dom tka för det är precis det ja är ;)
ne men kan ni ge mig en komentar om hur ja ska göra är ni snälla? för ja vet inte och ja vill veta vad ni tkr.
här är en grym video på miley med sitt fina hår ska ja klippa mig så eller inte?..hm det här va jobbigt.
Miley Cyrus - New Music - More Music Videos

Kommentarer
Postat av: Linus Zebrah

Miley är gryyyyyym!

2010-11-04 @ 22:16:10
URL: http://linuszebrahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0