50450!

kom precis hem från 8 timmars idolväntan.allt är ju så fusk&bara så jobbigt, men jag hade ändå kul! ett stort tack till sannis&oliwer som stog ut hela dagen! tyckte juryn var lite läskig killen verkade så sträng&arg. dom sa åt mig att jag var bra men rätt ung så jag skulle gå hem & öva. tyckte faktist det gick bra fast det kunde ju gått bättre men nu har man testat på det också! men jag tror det inte var ngt för mig :) får se om ni ser mig på tv i höst lite livrädd sådär över den där kamera killen hahah. ne nu ska jag ta & bara villa för jag är helt slut sedan blire jersey shore!♥

Kommentarer
Postat av: claris

jag är stolt över dig bella bus :)<3

2011-04-03 @ 23:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0