don't know every high and every low but i just get started.


skönt att vakna av att telefonen ringer & den slutar inte heller..blir rätt så sur på det.menmen jag är uppe nu.drogar lite tove styrke försöker ta till mig orken att sätta på mig spring skorna & ge mig ut i skogen för en runda..men så är ju det där med orken, var tar den liksom vägen? & det blir ju inte mycket bättre när jag vet att det står en B&J's i frysen & bara väntar på mig.+ att jag inte har någon mobil och det leder ju till att jag inte har någon musik..då blir det ju jätte jobbigt att springa? hm..problemproblem.nej men jag får leta fram någon musik om inte så väntar ben&jerry i frysen.yes♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0