förlåt att jag aldrig sakt förlåt.

hejpåer.gårdagen blev det ingen bloggning för det var ju lite summerfeeling igår! var ute&bara gjorde sånt som man gör i lj på sommaren. spela fotboll,basket köpte glass,njöt av solen&hade en trevlig stund med vännerna.idag vad dagen inte lika rolig, har varit på lite tänk humör idag,suttit&bara tänkt på alla små saker runt omkring.drömt mig in i min egna lilla värld lisom hahah. hemma har jag suttit framför OTH & tränat som vanligt.nu är jag ganska så mkt trött i morgon blire nationella eng sedan drar jag mig in till folkunga för lite intagningsprov&träffa kusinvitamin.yes natti♥

Kommentarer
Postat av: SANNIS

Jag tycker om dig väldigt mycket min vän :)<3

2011-04-13 @ 13:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0