stop standing there

glömde skriva igår..men jag drog till felice igår kväll & firade henne med 20 brudar till.& de tjejorna är redigt bra! hade jätte kul igårkväll. efter det drog jag med mig anton med mig hem & han höll mig nattsälskap :) fick dock kasta ut honom vid halv 11 för då tog jag bussen in till stan & repade med bandet vilket gick riktigt bra, börjar verkligen likna något nu! ska snart dra mig ner mot kyrkan för lite hubbabugga;) sedan avlutar jag min helg med ett avsnitt av jersey shore! & så får vi försöka orka med sista veckan i skolan innan lovet.för lovet kommer ju börja jäkligt bra! det är nästan ruskigt,läskigt mkt jag längtar till fredag! ne men vi ses puss♥

- lägger upp en bild från kläppen, något jag saknar enormt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0