i know you know what i know.

skol start idag då..känns väl lite sådär om jag får säga det själv.vist är det spänande och nytt att börja ny skola och allt.men tråkigt att gå upp så jäkla tidigt varje dag och vara så trött hela tiden! men man får stå ut och så får vi hoppas att jag snart får mig en vän i min skumma lilla klass. tränade handboll för första gången på hela sommaren idag både ute & inne, och kände verkligen hur mycket jag hade saknat det! men jag lär nog ha ganska så mycket träningsvärk i morgon men det har jag inte haft på ett tag så jag får väl njuta haha.men nu ska jag hoppa i kojs puss nattinatti♥

- fan att man inte var lika snygg som miley!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0