vi kan inte kladdra oss själva för att kärleken gör ont.


sitter här typ halvnaken i sängen för att det är typ 100 grader varmt i mitt rum!kvällen har varit trevlig spenderades hos tim med angelica & vincent också vi såg film visade dem The Runaways eftersom de små töntarna inte hade sätt den!de tyckte den var bra iaf.nu sitter jag här har fixat lite ny musik till mobilen eftersom det blir tåg resa i morgon till halmstad i 3 dagar hälsa på sannis.och så frågar jag frågan som jag alltid ställer mig själv när jag ska upp tidigt: vad gör jag uppe?och har jag packat? duktigt bella! ne jag ska väl hoppa i säng så får jag dra mig själv upp i morgon. ses på fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0