hårfärgning.

hej på er! slänger ihop ett inlägg här på nattkvisten.är super trött men jag försöker skriva ändå. hade fullt upp igår så hann inte blogga då tyvärr, det blev staden direkt efter skolan & solade köpte godis till kläppen. när jag kom hem så drog ja på h-träning, sedan kom anton hitt & lekte att han va stålmannen hahaa.

idag hade vi matte prov som jag fick g på! bella happy.efter skolan åkte pappsen&jag till staden för lite inköp av skidglasögon,fliströja,hölurar,hårfärg,hannah montana the movie,hannah parfym..jo ja vet lite för nördig är jag nu .sedan färgade jag håret till mörkbrunt typ min narurliga färg fast lite mer mörkare,blev iaf nöjd med resultatet! & det är ja glad över! annars spenderade jag min kväll i kalla ljungsbro& hos mandisen.
nu ska ja sova GODNATT.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0