2011!


jag skulle få till ensådär bra första året bild då men inte blev det så bra men det får funka. 2011 då, 1 år kvar att
leva innan 2012 haha.nej men min kväll igår började med mina 2 bästa vänner i hela världen de där 2 är så jäkla
bra så det finns inte,jag förstår inte hur roligt vi kan ha ibland. vi åt middag & hade det mysigt sen drog vi uppot
till telby för lite party i början blev nyår förstört för visa störda vuxna men mot kvällens slut blev det ändå lyckat.
vilket jag är glad över. har dock inte sovit så mkt inatt mått rätt dåligt men nu mår jag bra, lite seg & så bra men
det är en annan 5a. jag ska snart spendera min kväll med 3 fina personer så take care♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0