I need you around me,for me,on me.


gick hem lite tidigare från skolan idag också, för vem är så dum & sätter en 2 timmars håltimma sedan en lektion och sedan sluta skolan? så onödigt. men det får man leva med varje torsdag framöver så det är väll bara att så ut antar ja.har sovit som vanligt, biologi bökerna har inte kommit upp änu..inte bra. + att jag känner att jag börjar bli rätt hängig nu så blir inte någon h-träning för mig idag inte. lite plus i kanten är att pappi kommer snart hem med lite annanas till mig.MUMS! ska börja fixa lite med min heather i helgen också hade jag tänkt den jag har nu har jag haft ett tag nu så det är läge att byta ut den tkr jag. nu ska jag njuta lite av musik sedan biologi. take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0