tell me what were you thinking?

usch värsta natten på länge! har knappt sovit i natt drömde äckligaste mardrömen, vaknade halv 6 i morse svettig
med tårar på kinderna inte kul. det blev nog för många skräck filmer på en kväll igår kväll.en äcklig krokodil film
med ein&isac sedan satte jag mig själv & kollade på peranomal activity inte vet ja varför ja satte mig själv &
kollade på den när ja knappt kan se den när någon annan är med. efter det kunde ja inte sova var för rädd så ja 
satte på tv'n & kollade på yttligare en skräck film kollade bara på den för att dakota fanning var med dum som ja 
är. men nu ska ja hoppa in i duschen sedan spenderar ja min studiedag med fina tjejor. take care♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0