when you're lost in love, and you're never want to find you'r way out..

egentligen ska bella vara långt borta i sina drömar & sova just nu,men nej det är hon inte för just ikväll ska tankarna krama&kväva helt obegripligt mkt.att mitt huvud ens har plats med alla tankar det är nästan helt otroligt.när natten börjar komma,mörkret har lagt sig & allt blivit tyst då är det livsfarligt att vara ensam.

men om jag ska sluta tänka på allt ett tag & berätta om min dag lite fort.blev väkt av klockan vid halv 10 för att ta bussen till stan & repa med tjejerna, när man kom ditt så var tydligen corren där & ville fota & prata lite med oss. så vem vet man kanske dyker upp i corren i morgon då så håll lite extra utkik efter colour duZt där i tidningen.repet gick annars skit bra.sedan tog jag bussen hem för lite mat sedan kyrkan.nu får jag väll krypa ner under täket & läsa lite så att mina tankar försvinner någon annan stans.gonatt på er.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0