just because you are my thoughts at this time.

klockan är 9 och jag ligger redan nyduschad,nerstoppad & borstad i sängen.rekord! härlig solig dag idag, älskar när det är sol ute man får mer energi då.efter skolan satte jag mig framför datorn som vanligt & ladda ner lite filmer.efter det så gick jag ut & va lite med jimmy,vi träffade lite mer folk & hade det trevligt fast när solen hade lakt sig så blev det svin kallt så jag & alexander tog bussen hem & nu ligger jag här redo för att se step up 2!
yes det är vad jag ska göra nu. juste fick våra efterlängtade skoltröjor & byxor idag.
yeii.& i morgon ska vi dansa i cupolen..jo det kommer bli skojj..eller? ;) ne nu step up 2! gonatttis.
-pappas brillor, rätt snygga eller vad säger ni ? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0