somehow I found myself lost and gone


egentligen har ja ingenting alls att skriva om.glömde att jag hade sovmorgon idag..så fick panik på sanna att hon hade försovit sig tills jag kom på när jag stod med yterkläderna på & redo att gå att jag hade sovmorgon. satte mig & tittade på ett avsnitt av Glee.hade 3 lektioner för svenne var sjuk så ingen idrott.
efter skolan lite Glee & träning, träningen sög rent ut sakt idag.tråkigt.

men något posetivt att jag har bestämmt mig för att söka till idol dom kommer ju till linköping iår, så jag tänkte varför inte liksom kul grej.men ja kommer inte vara seriöst med det, vill inte komma vidare eller så.haha.
men ska kolla lite mer Glee nu sedan sova. i morgon äre fredag sååå sköönt! puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0