and just for a moment,I wished that you wanted to be here.

varför grumlar jag över något om och om igen när jag vet att det inte har någon betydelse.varför går jag och väntar på att saker ska hända när jag vet att dom inte kommer det.vet ibland inte ens vad jag har suttit och tänkt på den där timmen,timmen jag bara slösade iväg åt onödigt tänkande.jag som alltid klagar på att det inte finns tid för allt.varför håller jag fast vid något jag vet ändå inte kommer hålla.är det hoppet som gör att jag inte släpper. och varför betyder det där leendet och dom där orden så mycket när jag vet att det egentligen inte gör det.hur kan något få en att känna sig så jäkla värdelös och ensam men ändå göra en så lycklig och fastbunden.och hur kan ord skaka om och påverka en så mycket.vet jag ens vad som är bra och dåligt.eller ens vem jag är..?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0