En tänkare..

okej vart ska jag börja? jag är verkligen på ''tänk humör'' just nu. blir jämt det efter att ja sätt en film sent på kvällen..speciellt en såndärn riktigt tänkfilm som man bara sitter & tänker på i flera timmar efter. hela helgen har jag sätt en massa filmer. så ni kan ju då tänka er hur mycket tänkande det har varit. igår var det en såndärn tråkig söndag då man inte har någonting att göra.jag satt helt enkelt & tittade på film hela dagen.

först var det ju såklart my so-called life..& den lilla serien är en riktigt tänkare.den serien som var fruktansvärt kort serie & tog slut så otroligt fort men ändå så fick den min hjärna att tänka dubbelt om.tänka på smådetaljer, runt omkring, hur världen ser ut,vad människor tänker,varför vissa är som dom är & hur allt ska vara..
sedan har jag sätt en film jag verkligen har längtat efter att se & det är welcome to the Rileys!jag kanske hade förventat mig lite mer av den filmen eller jag vet egentligen inte vad jag hade förventat mig men jag gillar den ändå hur mycket som helst! älskar kristen! hon spelar så grymt bra i den & passar verkligen till rollen.+ att hon är otroligt snygg i den också.så den MÅSTE ni se.

& så nu den filmen som jag såg nu,Letters to Juliet.den fick mig att tänka på just den delen som filmen handlar om.tycker den är så typ fin på något sätt.& den är också en tänk film. tankar om just den delen jag är svag för.men filmen är otroligt fin iaf & riktigt bra!den är också ett MÅSTE att se!
såklart har jag sätt många fler filmer i helgen men just dom 3 fick min hjärna att riktigt plåga sig själv rent ut sagt. jag behövde skriva av mig lite,och jo just sånhärn är jag..jag tänker lite för mycket&ibland borde jag nog låta bli, men ne..det går inte.ni får stå ut..kanske börjar jag sätta igång lite av era hjärnor? jo vem vet..?
men nu sovdax.

Kommentarer
Postat av: Mikkelfatima

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.

2012-06-21 @ 09:18:11
URL: http://mikkelfatima.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0