back on track!

hemma från stockholm nu.har faktist varit en roligt dag, även fast jag sovit 5 & en halv timma så har jag varit pigg hela dagen.fick med mig hem en skjorta utan armar & en superman tröja, riktigt nöjd faktist! gick några timmar på grönan också, alltid roligt med karuseller eller vad säger ni ? ;) i morgon drar jag och några vänner till norrköping stannar där tills lördag låter som att det kommer bli en trevlig helg! men nu ska jag snart hoppa isäng är riktigt trött nu..men i morgon är jag ledig också för pappa och jag ska fixa med lite grejor typ syntest för körkort legg och mer..yes nattinatti♥

- bild på clara & mig idag, kommer fler bilder så fort jag får bilderna av alla eftersom min kamera blev snodd på blacka så hadde ju jag ingen idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0