SHE'S A LITTLE RUNAWAY.

inte varit så mkt uppdatering under helgen direkt, har liksom inte haft tiden till det.drog till norrköping och myste med fina vänner! hade det riktigt trevligt där.inte lika trevligt att inte få åka med tåget hem, slutade med att oliwer och jag satt på rececentrum i norrköping i 1 timma.när jag väll kom hem till lj så frächade jag till mig lite sen blev det utgång med kajsis! .hade det trevligt även där.nu sitter jag här framför datorn med musik får se om jag orkar ta tag i städandet av mitt rum som har behövt städas i några veckor/månader nu hahh.ikväll blire iaf avslutnings middag med kyrkan+jersey shore! yes take care♥
¨
oskis & jag igår :)

min!♥

Kommentarer
Postat av: oskis

fiin biiild (:

2011-05-29 @ 18:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0