just take me in your arms and say that everything is okay!

min lördag började med norrköping en dag på staden med m&m behövdes verkligen, hittade även en ny avsluttnings klänning en lila/svart hur jäkla snygg som hälst! blev kär i första ögonkastet.efter norrköping spenderade jag min kväll med angelica slutade på donken och cashade hos henne. vi var riktigt sega idag tog oss en glass i berg med a's pappa.drog oss vidare till cloetta vallen för att se när tjejerna körde match efter det slutade vi kvällen i ljung med våra fina kyrk vänner. nu sitter jag här framför datorn med musik väntar på att jersey shore ska börja. skola i morgon..usch fy och blä.


-me and my girls i ljung♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga upp ett klipp där du sjunger? :)

2011-05-23 @ 18:15:49
Postat av: malin

meeen jag då? höh du träffa mej bellla ;)

2011-05-23 @ 21:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0