we can do everything we want to..


valborg, hade inte alls stora förhoppningar om den dagen alla min valborgar har varit sämst men gårdagen blev faktist helt okej.förstår bara inte vart allt folk kom ifrån? hahah men det var ett mysterium det.träffade vänner man inte sätt på flera månader vilket var riktigt kul! fick med mig min pojke hem, vi vaknade halv 2 i morse eller han gjorde jag låg vaken sedan 10.resten av dagen har jag legat framför one tree hill rensat tankarna med a lots of sound.

måste egentligen dra fram svenska bökerna..men liksom vem orkar plugga antiken på en söndag ? & vem sätter ett jätte prov på en tisdag?skolan suger verkligen just nu känner jag.vill ha helg typ nununu! även fast helgen inte är slut än hahah.snart börjar jersey shore ska göra mig en knekemacka och lite mjölk till dess.men ska man dra fram sv bökerna nu eller?usch fy och blää vad tråkigt! that's life..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0