YOU WHISPER PLEASE, REMEMBER ME.


har så mycket energi och vill göra hur mycket som helst men kroppen orkar inte ett skit..har varit mycket värre idag har bara legat i sängen och febbern blir bara värre och värre. idag har jag legat som högst på 39,4. nu mår jag lite bättre men det kommer väl snart när tabbleterna slutar verka..vilket helvete det här är! hoppas det är bättre i morgon så jag kanske orkar gå ut en stund för jag vill inte ligga hemma hela helgen..

just nu lyssnar jag på musik och drömmer mig in i musiken lite, längtar tills söndag till repningen, börjar gå riktigt bra för oss nu vi blir bara bättre och bättre + att nu har vi 3 tjejer som vi ska välja imellan som vill vara med i bandet och den 24 har vi en spelning här i lj också så det är verkligen hur kul som helst! men nu ska jag lyssna lite mer musik och titta lite tv innan jag hoppar i säng och försöker sova bort det här helvetet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0