can't you see we're wastin' time..


jag vet egentligen inte vad jag ska skriva om och har ingen lust alls att skriva heller för den delen men jag är snäll och gör det ändå.(för annars blir angelica arg)skolan var som alltid lite halft seg, såg teater idag och vad kan jag säga ? det vart  naket och tjockt! haha.slutade iaf 1 timma tidigare idag än vad vi brukar vilket var skönt för då han jag med en tuplur innan handbollen.tränade inte så länge idag eftersom det skulle vara match efter.har suttit resten av kvällen med teater läxa och så träffade jag lite roliga människor en stund också.nu ska jag ta och läsa lite om det grekiska dramat, och hoppa i kojs.i morgon äre fredag vilket är så jäkla sköönt! natti♥

Kommentarer
Postat av: Angelica Lindgren

BRA!!!!!!! tack hehe.

2011-09-08 @ 23:11:18
URL: http://angelicalindgren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0