Fatta eld.

Hejhej. Ligger nyduschad i min blommiga pyamas och med mina vita mys strumpor.har tillägnat hela min kväll framför gossip girl och en runda på löpbandet. Känns helt tomt i huset efter att mormor åkte hem idag hon har varit här hela veckan, hållt på att rusa runt här i huset och fixat allt. Blev rätt så förvånad när jag kom hem igår så var mitt rum skinande rent! Har inte storstädat på nått år tror ja så det blev en väldig skillnad! Nu luktar det såå gott, gardinerna är uppe, sängen är bäddad och inte nog med det så tvättade hon alla mina kläder och städade hela min garderob och hängde allt så fint! Har aldrig trivts så bra i mitt rum som nu! Min mormor är alldeles för fin! Nu ska ja krypa ner under täcket och läsa andra delen av hungerspelen alltså fatta eld..! Gonatt!image description
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0