NOTHING LEFT TO LOSE.

hej! har precis kommit hem från repet. sitter med en stor godispåse som ja typ spyr på snart!
hade tänkt att proppa i mig massa godis eftersom ja får tandställning i morgon vilket suuuger! 
så ja kommer nog inte kunna äta på den senaste veckan. så då hade ja tänkt att proppa upp mig lite. 
annars så tar plugget upp alldeles för stor del av min hjärna. 2prov och en skit stor historia uppsats som ja 
inte fattar ett skit av ska va inne den här veckan + nationella muntligt..skjut mig.
blir nästan galen av allt ja måste tänka på hela tiden. I morgon ska hela klassen bowla(som inte ja får vara med
på eftersom ja ska till tandläkaren) och sedan se THE HUNGER GAMES! åhh typ dör så mycket kommer ja nog
älska den! men ja ska sätta igång med allt plugg nu! peace♥
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0