21:22

nu är ja här igen! efter en veckas influensa.en vecka av 38-39,5 g feber,spy,hosta lungorna ur sig och snorar.
hostan och snorningen är fortfarande i lite men ja tror nog jag blir bättre av att komma ut lite. Har inte varit ute sedan en vecka tillbaka, inte ens rört en minsta lilla tå eller finger utanför detta hus. och det har ju varit så fint väder! Ist har ja legat i säng framför tv'n inte kunnat lyfta en fena ens typ.sovit, låtit tiden gå förbi.haft väldigt mycket panik över hur mycket ja missat i skolan och hur mycket ja måste göra! med val och allt!

men i morgon tar ja mig i kragen och drar mig till skolan. saknar faktiskt alla mina damp barn där har ju inte träffat dom på 2 veckor! och kommer bli skönt att komma ut till männskligheten igen och faktiskt ''göra'' något.
men först måste ja gå igenom en jävla massa smärta! därför att ja har gått i bulle i ca 1 vecka och mitt hår har bildats till en ända tova! ja lovar er ALDRIG VARIT VÄRRE! och ni som känner mig vet att ja nästan alltid går med tover i mitt hår. men det här slår allt! så det ska ja försöka få ut nu sedan en rijäll dusch för vill ni veta något äckligt så har ja inte duschat på 1 vecka heller. så får se vad som kommer ut ur håret nu när ja duschar. men nu har ja bablat på ganska så massa mycket. brukar aldrig göra det annars men det är nog för att ja har det sååå äckligt tråkigt här hemma! men nu ska ja börja fixa mig till männsklig igen! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0