SOMMAR UPPDATERING.

Har ju inte bloggat på hela sommaren. Känns faktiskt rätt meningslöst ? Men jag ska börja försöka mig på det lite smått igen tror jag. Har ju egentligen bara den här bloggen för att titta tillbaka lite på.
Men var ska jag börja ?
Bara Tara är vi ju klara med. Och det måste nog varit det bästa eller det är nog det bästa jag någonsin har varit med om. Alla människor som man har haft runt omkring sig har varit så himla bra. Vi blev en liten familj kan man ju säga. En liten sommar familj. Jag har haft det så himla himla roligt. Och jag har trivts så jäkla bra. Jag ville inte flytta hem igen. Skulle gärna kunna bo i Råshult ett år. Föreställningarna har varit såå himla bra. Sista föreställningen slog ju nog alla såklart. Tråkigt nog så måste allt sluta någon gång. Och jag kommer sakna alla filmkvällar, föreställningar, utflykter, middagar, fika stunder, grillningar, galna kvällar, fester, allt drama och tillomed alla nudlar, men mest kommer jag sakna alla fina människor, mina homis tjejer.
Kan jag ens förklara hur bra jag har haft det ? det går inte. Det här kommer jag ha med mig hela livet.
Det gjorde min sommar till hittills den bästa sommaren någonsin.

Sen allt det där så åkte jag ju till Emmaboda dagen efter sista föreställningen. Och det var ju som vanligt hur bra som helst. Emmaboda går väl inte att vara dåligt. Sen har jag spenderat resterande tid i Horn och senaste veckan i Kisa. Och haft det hur bra som helst. Tror jag aldrig har haft det så här bra.
Och inte nog på det så blir JAG ju 18 BAST i över morgon, alltså på LÖRDAG!
Tror jag aldrig har längtat så mycket efter en födelsedag någonsin. haha.
Och idag hade jag min första körlektion vilket gick hur bra som helst. Så i början av September så har Bella körkort. Det ni!
Där har ni nästan allt. Ciao!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0