Jag lever..FAKTISKT.

Fan jag hade skrivit värsta långa inlägget men så försvann det.....
får försöka igen..
Sorry för dålig uppdatering men jag har lixom varken tiden eller internet till det.
Det är ju sommarlov och jag jobbar på med BARA TARA. Det är ju premiär om 9 dagar.
Har ju flyttat upp till RÅSHULT nu i över 1 månad. Trivs väldigt bra där nere blir det ju ja med allt folk.
Skulle faktiskt kunna stanna längre. Annars rullar dagarna på rätt fort tycker jag.
Är hemma nu för att jag fick ledigt idag för att jag fortfarande är sjuk sen MAGALUF.
Går ju på lite pencillin och på någon jäkla stark hostmedicin som gör mig lustig.
Saknar MAGALUF väldigt väldigt mycket faktiskt. Trivdes ju som fisken i vattnet där nere.
Vem vet jag kanske jobbar där nere om några år. Skulle passa mig perfa.
Men nu ska jag lägga mig under täcket i min skööna säng och se på Hart of Dixie tills jag somnar
för i morgon bär det av till Råshult igen och där stannar jag tills den 22 Juli efter det blir det Emmaboda.
Seeyhaa!

Juste har ju hunnit med BRÅVALLA med..det var ju något nytt..eller?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0